Ledig dag

Idag har jag återigen varit schemalagd ledig. Skönt faktist! Fast jag fick ta mig till jobbet till kl 8 ändå, för vi skulle ha möte.....Nåja, Lova skulle ju oxå till dagis då dom har varit på utflykt idag. Alla blivnade 6-åringar åkte hem till en av fröknarna i Järna med bussen och var där i några timmar.

Och eftersom jag nu hade möjlighet så passade jag på att träna efter mötet när jag nu ändå var på stan. Det blev 33 minuters rask gång på löpbandet och sedan 35 min styrketräning. Sedan gick jag raskt hem i 20 min. Åt lunch, duschde, satte igång en maskin med tvätt och surfade lite sedan var det dags att hämta Lova från bussen. Ännu mer promendad alltså. :)

Till lunch blev det gårdagens rester.

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?