Ledig dag!

Idag har jag och Lova varit lediga. Det har varit väldigt skönt. Inte för att jag bara slappat för det. Fick ett ryck och gick till tvättstugan för att boka en tvättid. Vår soffa har varit i behov att tvättas bra länge nu så diag slog jag slag i saken. Det dom ju är bra med att tvätta nere i tvättstugan är ju att man får det torrt på en gång oxå. Så nu har vi en ren och snygg soffa igen.... :)

Idag tappade Lova sin 3e tand oxå. Så nu väntar hon ivrigt på att tandfen ska komma....

Och jag väntar ivrigt på min nya mobil.....:D Hoppas den kommer imorgon.......beställde den på Katshing som lovar leverans inom 1-4 dgr om de har varan inne.....så vi får väl se.....

Postat av: Åse
URL: http://didriksson.wordpress.com 2009-03-12 / 20:21:43

Kan tänka mig att Lova är stolt nu med ytterligare en tappad tand. :-)



Kul med ny mobil - jag vill också ha en och har snöat in på Nokias 5800...

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?