Sjuk

Idag har jag itne alls varit pigg. Hostade redan massor igår (har ju ifs hostat i flera veckor men blev åter sämre igår). Natten var relativt lugn och jag kännde mig hyfsat OK i förmiddags. Sen åkte vi iväg och handlade och jag kännde att jag bara blev sämre och sämre.....Och väl hemma så däckade jag. HAr visserligen kämpat mig igenom dagen, lagade tom mat idag (hemmagjord pizza) men efter maten sov jag i ett par timmar på soffan. All vaken tid efter att vi kom hem fr shoppandet har jag tillbringat med att nysa nysa och återigen nysa och däremellan även snora....Snoken är som en vattenkran....Vilken tur att Malin jobbar imorgon....hade inte fixat det.

Har nu tagit ett glas vin, ett stort glas som rymde halva vinflaskan :) . Tänkte att jag snorar ju iaf så jag kan lika gärna dricka ett glas. :)  Alla som känner mig vet ju att jag blir väldiigt snorig och nyser av rödvin.....Men fakta är att efter halva glaset nu så snorar jag inte mer...:)

Hade ju eg velat vara på 40-årsfest nu! Men vad är en bal på slottet jämfört med en kväll hemma snorandes och tittandes på star wars på tv....??Hoppas dom har det superduperkul! OCh det tror jag säkert, hade ju dock varit kul o få vara med....

Längtar tills jag får rapporter om festen imorgon! Och att få veta vad S tyckte om presenten! :)
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?