"Pollenkoma"

Känns som man är i det stadiet just nu. Näsan rinner som en vattenkran och jag nyser stup i kvarten. Hatar o förbannar pollensäsongen. Det är ju otroligt fint väder ute idag, solen skiner o man kan faktiskt sitta ute i t-shirt. Provade göra det en stund i förmiddags men fick ge upp......Trodde först imorse att det nog skulle gå over efter en stund, är ju alltid rätt snorig och nysig på morgnarna nu på våren. Men idag vill det inte släppa...alls! JAg drack ju inte ens vin igår kväll som kunde ha varit en utlösande faktor i sig....kanske ska ta ett glas ikväll bara för att ge motvikt åt snorighete!?? :)

Träna hade jag tänkt gör idag oxå, typ gå på en stavpromme eller gå på spinning eller body pump.....men nej, med en snok som rinner som min gör vill man inte träna.....

Och imorgon ska jag jobba igen. Då blir det iaf promenad till jobbet.
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?