4-barnsmamma

det är jag det....eller ja iaf ikväll. :)

Vi är barnvakt åt Sandra och Ellinor så vi har alltså 4 barn som ligger och sover nu. Och det har gått förvånansvärt smidigt. Lite gruff när det skulle städas i Lovas rum som var mer eller indre upponervänt men annars inget tjafs. Lova o Ellonpr gick o la sig vid nio coh somnde rätt omgående....Eller ja, alla barnen tittade på film inne i rummet men Lova o Ellinor gav upp efter en stund o sov så sött när jag var o tittade till dom innan tio. Sedan passade Linus o Sandra påa tt spela lite tv-spel och efter att man fått säga till några gånger (klockan var faktiskt över elva) så gick dom o borstade tänderna och gick o la sig. Båda somnade bums!

Själv har jag ägnat kvällen åt nostalgi! SVT1 visade Dirty Dancing idag på tv. Aaah säger jag bara, vilken film! Jag spelade oxå in det så jag kan titta på det när jag känner för det. :) Me like!! Jag måste nog upprepa mig men det är verkligen världens bästa film. En av de bästa jag sett helt klart! Kan se den om o om igen....



Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?