Då är Idol-säsongen slut igen för denna gången

Grattis Jay säger jag bara!! Han har varit min favorit ända från början och jag är superglad att han vann. Många snackar om att han itne var värdig vinnare pga bal "knark-skandalen" för någon vecka sedan. OK, det är ett program som många barn ser på, och visst man är ingen bra föredbild för unga om man knarkar, men hallå!? Vilken artist har inte gjort det? OCh jaja, jag vet att det finns dom som inte gjort det men det finns oxå väldigt många som har testat knark. Och de är idoler iaf och ingen klagar på deras beteende. Jay har haft det tufft, varit fast i skiten men förhoppningsvis var detta en engångsgrej, ett itet återfall och jag jhoppas han inte hamnar i skiten igen. För det är ju ingen höjdare att gå på droger.
Han har ångrat sig, bett om förlåtelse inför hela svenska folket så hey, give him a break!!

Jag är otrolgit glad att han vann Idol. Dock så vet jag inte om det är så bra.....kollar man de senaste årens vinnare så har det inte dirket gått jättebra för vinnarna, men tvåan o trean har lyckats hyfsat bra. Nu tror ioch hoppas jag dock att Jay är undantaget i sammanhanget och kommer att lyckas. Bara han får göra sin grej, spela in en rock-skiva. Ser fram emot hans skivsläpp för att höra hur det låter....

Och vinnarlåten hoppas jag växer...den var lite platt först tyckte jag....

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?