Fullt upp!

Bloggadnet har legat lite nere ett tag har jag märkt...

Kanske ska skylla på julstressen eller nåt?? :)

På jobbet har vi ju haft det väldigt lugnt, ingen julstress där inte. Men själv har jag varit lite halvstressad inför julen. Jag tyckte att jag var ute i så god tid med julklappar o allt men helt plötsligt så var det bara ett par dagar kvar o jag hade mer eller midnre allt kvar att handla....Den viktigaste ( o dyraste) julklappen till barnen köpte vi redan i god tid men sen var det allt det andra....De fick var sitt Nintendo DS med 2 spel till och det var minnsann populärt.  Tom vi vuxna tyckte spelen var roliga. :D

Och tänk er, den riktiga tomten kom o hälsade på! Lova var helt i extas....

Veckan innan jul var ju oxå lite turbulent. Linus lyckades med konststycket att göra sig illa på fingret på slöjden. Han slant med ett stämmjärn så att vänster pekfinger fick opereras. Först trodde vi att det skulle räcka med att sy några stygn men läkaren på akuten kunde snabbt konstatera att bara sy itne räckte, han behövde få tid till handkirurgen i Sthlm för mer hjälp. Några provisoriska stygn för att stoppa blödningen fick han på torsdagen och på fredag morgon åkte jag och Linus upp till SÖS för vidare hjälp. Efter en lång dag med mycket väntan blev han sen opererad strax efter fem på kvällen och vi fick stanna kvar på sjukhuset över natten. Nu går han med halva armen i gips som ska tas bort 10e januari är det sagt....Och den värsta domen är nog förbudet att spela innebandy ... på 3 mån!!!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?