En vacker vinterdag

Det är så vackert ute nu! Och väldigt konstigt väder tycker jag. Det är alltså minusgrader, närmare 10 minus har vi haft hela veckan nu men ändå är det lixom fuktigt ute. OCh fukten gör att snön ligger sååå fint på träden. Allt är så vitt och vintrigt.
Ja jag vet att jag är lite kluven när det gäller vinter. JAg tycker som sagt att det är vackert med snön ochd et blir så ljus och härligt. Men kylan är jag inget fan av. Och nu när det är så fuktigt så blir det desstå jobigare med astman...

JAg bävar för när värmen komme rigen eg för då blir det så blött och slaskigt ....o mörkt igen...Nåja, förhoppningsvis blir väl snön kvar ett tag till.

Avslutar med ett par vackra bilder....ingen högkvalitet dock, tagna med min gamla mobilkamera (den nyare är på lagning).





Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?