Härliga vinterdag!

Idag har vi ett härligt väder ute, ca 5 minusgrader och det är riktigt behagligt att vistas ute. Imorse när jag lämnade av Linus som skulle åka iväg till Nyköping på innebandy-sammandrag med Emil o hans mamma så stod mätaren på 9 minusgrader. Efter att ha lämnat av Linus gick jag iväg på den utlovade promenaden, vilket resulterade i 61 minuters stavgång.

Efter prommen åt jag frukost och sen har jag och Lova varit ute och åkt stjärtlapp i över en timme. Det om nåt är ju motion, att gå upp för backen om o om igen..... Men gud så roligt vi har haft! Tills Lova åkte lite tokigt och slog sig i kinden så hon fick ett litet skrapsår....

Nu har vi fått i oss lite lunch och snart ska jag kliva in i duschen. Jag antar att det inte räcker med snöduscharna jag fick i ansiktet när jag svischade ner i backen......

Ikväll blir det sedan fest med Kringlan-personalen. Vi blir ca 80 personer som sak åka iväg till Sthlm för god mat och dans o underhållning....
Postat av: Tant Kim | Design
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2010-01-26 / 09:08:37

Du fick en award av mig. :D

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?