Julen bortstädad

Då var julen över för denna gången. Idag tog vi bort julsakerna förutom ljusstakarna och julgardinerna. Ljusstakarna ger ju sånt fint ljus så dom behåller jag gärna ett tag till. Julgardinerna byter jag nog till veckan....bara jag får ork till det. :)

Efter julröjningen klädde jag på mig varmt, tog mina stavar och begav mig ut på en pormenad. Det blev en timmes stavpromenad i snön, nästan 5 km gick jag. Himlans skönt var det att komma ut i den friska luften. OCh jag fick definitivt upp flåsen ordentligt oxå, snön ger ju ett extra motstånd när man går.


Postat av: piia
URL: http://piiano.blogg.se/ 2010-01-12 / 09:54:43

ja, tänk om man hade fått vara utomlands heeela vinterhalvåret! Inte hade jag klagat... Egypten är intressant, hade alltid velat se pyramiderna, men försäljarna var så jobbiga bara! Har du varit där tidigare? kramar

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?