Nya tag.....

hmm undrar om jag har sagt det förut....?

Hur som helst så är det ju nytt år och vi överlevde nyårsfirandet. Vi var ju hos Anette o André och åt god mat (sorreno skinka med  grön sparris o melon till förrätt, grillad oxfilé med hasseblakspotatis o grönsaker till varmrätt och kladdkaka m grädde o hallon till efterrätt) och umgicks o hade det trevligt. Kvällen gick otrolgit fort och efter tolvslaget så var vi kvar en stund och åkte sedan hem så vi var i säng strax efter halv två på natten. Morgonen efter fick vi faktiskt sovmorgon allihopa, tom Lova sov till typ 10.30!

Sen har jag jobbat i helgen, lördagen var en väldigt hektiskt dag då timmarna bara flög iväg. Det är som om ALLA precis ALLA har palnerat resor under nyår och slog slag i saken på lördagen när vi återigen hade öppet.

Och idag är det återigen måndag och idag känns det som en nystart för min del faktiskt. Helgens godisfrossande känndes totalt onödig och jag kännde verkligen hur jag hade fått nog! Alltså där satt jag med handen i godisskålen och bara kännde hur magen svällde....o jag fortsatte att äta...Men nu ska jag nog pausa godisätandet ett tag...och bara äta sånt jag verkligen vill ha sen senare, inte bara för att det är godis.

Idag gick jag oxå till coh från jobbet faktiskt. Ni som känner mig vet ju att det eg inte är nåt ovanligt, jag brukar ju gå till o från jobbet. Dock brukar det där från jobbet vara motigt nu i vintertider då det är mörkt o kallt.... Idag hade jag dock klätt på mig ordentligt och visst det var mörkt kl 16.30 men jag gick iaf....och jag kom hem säkert! :)

Så jag ska verkligne bättra mig vad gäller promenaderna nu. Dessutom har jag dammat av stegräknaren, gått med i en stegutmaning som går ut på att först till en miljon steg vinner. :) Ska bli intressant och se hur lång tid det tar att nå en miljon steg....

Jag har även dammat av funbeatsidan och uppdaterat lite mål inför kommadne månad....träningsmässigt och stegräknarmässigt...

Så ja det kan man väl kalla för nya tag?? Nu ska jag in på world class hemsida för att kolla veckans tränignspass...

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?