Pissdag!!

Dagen idag har varit helt j**la pissig!! Dagen började rätt ok,v öfrutom att manvar nedrans trött på morgonen när klockan ringde. Skolan började idag och därmed var sovmorgnarna över.....

BArne kom iaf iväg till skolan utan några missöden och sen tog jag mig hem, åt frukost och satt och surfade en stund. Hade redan igår bestämt att jag skulle ta mig till gymet idag innan jobbet. Satt där på förmiddagen i köket och försökte verkligen samla krafter till att packa träningsväskan och ta mig iväg......Till slut kom jag iaf iväg och tänkte att lusten nog kommer när jag väl är där. Hade ju ändå inget vettigt att göra hemma. Det var inte ens kul och sitta o slösurfa eller spela.....än mindre se på tv....

Så väl på gymet så styrketränade jag i 45 min efter att ha gått dit drygt 20 min raskt i dassigt väder. Det gar varit runt 10 minusgrader idag och riktigt rått o fuktigt på samma gång. Kylan lixom trängde sig ända in i märgen....

Kännde mig itne så mycket gladare efter träningen heller, annars brukar man ju känna sig så nöjd...Visst känns det bra att ha tränat, spec nu när träningsvärken börjar komma smygande...men den där kicken kom inte!

Och mitt sunkiga humör fortsatte på jobbet......och nu väl hemma så såg köket ut som "hej kom o hjälp mig" så det var bara att sätta igång o fixa där innan jag åt middag strax efter åtta.....Sen fixa fram kldäer till Lova till imorgon och då blev det bråk om kläder.......

Ja det var lixom rätt väntat att det skulle smälla nån gång men trist att det kom just då och att det var tvunget att vara Lova som fick ta smällen av mitt dåliga humör...

Nu ligger hon i sängen och sak sova och vi är vänner igen....

Jag tror fanimej att jag oxå går o lägger mig snart, så jag kanske är gladare imorgon....

Skitdag!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?