Snö snö snö

Mera snö har vi fått! Alltså jag fattar inte, tar det aldrig slut lixom??? Vi har tillräckligt med snö, nu får det vara nog!! Promenad hem skippade jag idag,d et skulle ha varit motvind och kallt o eländigt. Är så imponerad av Putte som faktiskt gick till o från jobbet idag, bara för att det skulle bli snökaos o han inte ville ha med bilen då....

Nåja jag gick ju iaf till jobbet, alltid nåt.

På fredag har jag oxå tänkt gå o trÄna igen! Nu känenr jag att förkylningen är på väg bort o har endast lite hosta kvar så lite styrketräning ska jag väl fixa!

Sen är det jobba som gäller hela helgen och på söndag är det äntligen dax för konsert med Depeche Mode!! Åh så vi ahr längtat, jag och Susanne. Nu ligger hon dock hemma och är sjuk så jag hoppas innerligt att hon mår bättre på söndag... Men det är ju flera dagar kvar så det ska väl gå bra!

OCh imrogon ska jag på hockey, hör o häpna. Chefen bjuder på middag och hockey på Axa sportscenter så det kan man ju itne missa. Det är ju dessutom derby (mot djurgården) så det kan bli riktigt kul även fast jag eg inte hejar på SSK. Fast hellre SSK än DIF! Och hockey är ju alltid roligt på plats.

Innan dess är det VV som gäller på dagen. HAde ju eg planerat att gå på kvällskursen men eftersom det krockar med hockeyn så går jag o väger mig på lunch-kursen.  SKa bli spännande och se om det har hänt nåt....

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?