Misslyckad!

Ja det är kännslan idag, käner mig jättemisslyckad idag! Hade planerat att gå till gymet idag före jobbet men när väckarklockan ringde så ville jag inte gå upp. Jag kännde mig allmänt lat och ville absolut inte gå till gymet. Ställde om klockan o sov en timme till....Visst sömn är väl oxå bra men egentligen hade jag behövt gå till gymet. Först o främst så klart för att det är bra för kroppen att träna lite men även för att jag faktiskt betalar en hel del för det där kortet...Nåja, nu är det för sent att gräma sig över det, nu hinner jag ju inte eftersom jag måste gå till jobbet om....en kvart! Får väl ta en längre promenad kanske.....Jobbar till kl 19.00 så jag tror inte jag vill gå träna efter jobbet idag heller....Nåja, jag får ta det en annan dag......

Blää vilket misslyckande!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?