Ny vecka, nya tag...igen!

Min helg var allt annat än bra matmässigt så nu börjar jag återigen med att ta kontrollen och reggar ordentligt vv-pointsen.

Och det funkar bra! Jag måste vara hård mot mig själv och verkligen regga allt, inte gå på känn. Det är då allt raserar...

Jag har även varit iväg till gymet och tränat! Det blev 30 min crosstrainer och 30 min styrka. Till det promme till jobbet och hem fr gymet.

Men en sak störde mig....jag trodde att sommarschemat hade börjat på allvar på gymet och det innebär att spinnignpasset jag gillar att gå på på måndagar är borta.....men när jag gick ner och skulle stretcha så såg jag att det spinnades på för fullt inne i spinningsalen! Typsikt! Man kanske ska lära sig och läsa de där förbannade info-tavlorna inne på gymet......

Nu kallar duschen....

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?