Lycklig!

Att ett litet samtal kan göra en så lycklig! Igår ringde min pappa och berättade att han skulle komma till Sverige och undrade om han fick komma och hälsa på. Klart som fan han får komma o hälsa på, inte en dag för tidigt skulle jag vilja påstå! Sist jag träffade honom var väl en sådär 6 år sen....mmm jag vet alldeles för länge sen! Det betyder ju att Lova var liten när vi sågs o Linus knappt minns nåt....

Men nu äntligen ska det bli av! Nu slipper Lova fråga ifall hon har en morfar, hon ska få träffa honom på riktigt! :D

Han kommer hit på lördag em/kväll (jag måste tyvärr jobba lite först) och sen sover han över och ska åka hem tidigt söndag morgon. Ska bli helt fantastiskt underbart!! Det är ju trots allt min pappa!
Postat av: mellu
2010-03-20 / 15:50:12

hej! jag ville titta in till dig...såg i Piias sida att du har blogg oxå...joo Heidi, jag började gråta av glädje när jag läste det här....att vi vuxna fattar inte bättre(pratar om mig själv!!!)...men himla skönt att han äntligen kommer, du ska veta att jag har tjatat till han om det många gånger...och fått han gråta många gånger....du kan jag släppa det o känna att allt blir bra!!!!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?