Helgens kalasnde är över!

Tack o lov säger jag! Alltså det är ju så klart jättemysigt att någon fyller år och det är alltid nåt speciellt när ens egna barn fyller år. Men de obligatoriska kalasen skulle man lätt vara utan! Iaf när det gäller barnkalas med 20 resp 8 barn....

Även i år höll vi ju till i hyresgästlokalen och det är ju en bra grej i sig. Men man ska likförbannat fixa o trixa, servera, medla...orka! Lovas kalas gick fort. Först fikades det, sen skulle hon öppna presenter och att öpnna 19 st presenter (om inte ännu fler) tar sin lilla tid. De hanns med dansstopp efter paketöppnandet innan kalaset var slut.

En halvtimme senare var det Linus tur. Det var endast 8 killar (inkl Linus) och meningen var att han skulle ha haft kalset utomhus där de skulle spela bandy. MEN det regnade! Så de fick spela inne i lokalen, lite lugnare än vanligt då. OCh det gick ju okej fram till pausen då de åt hamburgare och filade med glass o bullar. Sen hände nåt....killarna blev som vildar o jag fick till slut ryta till en o två gånger....

Nåja, nästa år ska jag hitta på nåt annat. Vad som helst som inte innebär att jag msåte fixa md allt. Om jag börjar lägga undan pengar för det redan idag så går det. :)
Ändå fikades det i 3 omgångar. :)

Och vikten idag då, 2 dgr efter kurslut? JOdå, fortsatt neråt.....56,2 kg!! :D
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?