7 timmar kvar....

Sen åker vi....Styr kosan mot Arlanda! Så härligt och roligt och alldeles underbart det ska bli! Att få komma bort från vardagens alla måsten, slippa tänka på vad man ska laga till middag, slippa jobba, slippa kylan.....Såå skööönt!!

Att få gå i sandaler, utan strumpor, i sommarkläder och få känna solens strålar mot en....Ja jag kan nog inte ens beskriva det hur skönt det känns!

Vi har packat mer eller midnre allt....så när som på tandborstarna....Jag hoppas iaf att jag har packat ner allt...Det viktigaste är väl att vi har med pass, biljett, pengar och Puttes mediciner....då kommer vi långt. :D 
Men ajgv et att jag packat enr en hel del kläder oxå. Säkert för mycket som vanligt..hur som helst tänker jag inte packa om nu. Det som är med är med...

Datorerna stannar hemma dock. Det finns säkert internet-hörna på hotellet, då kan man ju gå dit ifall att....Jag lär itne uppdatera här så mycekt men kommer jag åt en dator så kanske kanske... annars blir det en lång uppdatering när vi kommit hem.

Så ha det så skönt här i kalla Sverige så ska vi försöka att roa oss så gott vi kan i värmen..... :P

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?