Bitter eftersmak

UShc o fy, imorse var en sån där hemsk morgon igen. Jag och Lova hade ett av våra morgonduster där man få skynda på henne för att hon sölar så mycket. Hon åt och klädde på sig i tid men sen när vi ska gå så ska det fixas med håret och ytterkläder....Onsdagar är dessutom en dag då vi måste försöka vara iväg fortare då hon har jumpa direkt och de går dit lite tidigare. Så med tårar och gissel kom vi då iväg och vi hann se barnen gå iväg till jumpan precis när vi kom till skolgården. Det var bara att skynda att ta av sig och jag plockade ihop hennes grejer och hon ficik springa i8väg till jumpan....

Sen går man iväg därifrån med en klump i magen. JAg tycker inte om att bråka och skiljas som ovänner. Hon fick en kram och verkade rätt ok...men ändå..

Nu är det bara hoppas på att hon trots allt får en bra dag i skolan coh att jag oxå får en....Jag hann inte ens säga hej då till Linus..

Blää för såna mornar...
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?