Dagen för övrigt då....

Ja min dag idag har haft sina ups & downs....

På jobbet har vi itne så jättemycket att göra men när vi väl får nåt så är det mest bara strul... KAn säga att just nu så känns det otroligt skönt att få åka iväg på semester....

VV-vägningen gick bra. Jag fick ett minus på 0,6 kg så nu står vågen på prick 58 kg, alltså 2 kg upp till magiska 60-gränsen som jag sagt att jag aldrig vill över igen....Får se hur jag lyckas med den utmaningen på semestern....

Lite downs under dagen är mensens återkomst....trodde ju att mensen hade kommit redan för ett par veckor sen men det var bara förvarningen....IDag kom den på allvar. Jag har ont i magen, riktig mensvärk...Hoppas det inte är långvarigt bara.....jag menar hur kul är det att ha mens när man är utomlands???

Min vinst fr Apollo piggade ju upp en hel del och sen sms från Ica maxi att mitt klädpaket hade kommit. Paketet hämtade jag på väg till hockeyn som jag o Linus har varit på ikväll. Det var SSK-AIK och det såg väldigt bra utt efter andra perioden för AIKs del....men sen fick SSK fart på pucken igen och vann till slut med 3-2. Det var ingen jättebra hockey heller men kul att se hur som helst. Ett derby är alltid ett derby. :D

Nu är det alltså bara en arbetsdag kvar innan semestern....Lördagen är full av aktivitet då jag ska fixa naglarna och sen är de innebandy-sammandrag i Nyköping. Söndagen går väl åt att packa....
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?