Lääängtar!!!

Gud så jag längtar till sol och värme nu! Jag sitter o googlar och försöker läsa om allt som har med Fuerteventura att göra. Sitter och går igenom taxfree-shoppen och laddar...o längtar! Jag vill åka NU!! Behöver sol o värme! Behöver få komma bort och få vara ledig! Inte för att det är så fasligt mycket att göra på jobbet men en längre ledighet är alltid nice! Hemma är det mörkt, trist, kallt och tråkigt! Jag behöver få känna på solens strålar igen! 2 oändligt långa veckor könns det som att det är kvar....

Får försöka få tiden och gå fort helt enkelt. Idga jobbar jag ju till kl 16, så dagen går relatvit fort även fast den sniglar sig just nu då jag knappt har nåt att göra....
Den kommadne veckan jobbar jag 4 dgr, är sen eldig fredag lördag och söndag. Ska bli skönt då även barnen är lediga på fredagen (studiedag) och vi inte behöver stressa upp o gå iväg till skolan. Till nästa helg måste vi hitta på nåt rolgit att göra....gå hem till vänner o hälsa på eller nåt. Lova ska visserligen på kalas på lördagen på fritidsgården och Linsu ska iväg till Boda Borg på kalas på söndag....

Sen är det bara en vecka kvar som gärna får gå fort........

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?