Tiden rusar

Återigen tycker jag att tiden går alldeles för fort! Dagarna och veckorna bara rusar ifrån en....KÄnns som man inte ens hänger med. Visserligen är ju det skönt, semestern närmar sig med stormsteg kan man ju säga. 17 dgr kvar till take off! Men väl på plats vill man ju att tiden ska gå lite saktare.....Dock kommer iv ju att få värme o sol o avkoppling i 2 veckor hur sakta eller fort dessa dagar än går.....

Hur som helst har bloggandet då blivit lidande! Igen! Fy på mig!

Idag har jag varit iväg till tandläkaren. Det var en rutinkontroll coh tack o lov så hittades det inga fel på tänderna. Inte ett endaste litet hål även om jag trodde att det skulle finnas åtminståne ett litet....Lite lite tandsten som skrapades bort, men annars prima tänder! Skönt! Och det blev inte så farligt dyrt heller, 470 kr betalade jag.

En anna grej som är lite kul som hänt denna veckan och som har med pengar att göra är att vi har vunnit pengar på postkodlotteriet! Inga jättepengar men 2000 kr iaf. Bra semesterpengar.
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?