Trist o grått

Hösten kan var en härlig årstid men vackra färger av alla löv som faller. Solen som försöker glimta mellan målen och det är så där härligt kyligt i luften....

Idga är det ock inte sånt väder. Det småduggar ute, det blåser och är allmänt grått o trist! Jag är så less så ajg tom ringde min käre kollega och frågade om hon har lust o plocka upp mig på väg till jobbet....Som tur är så lovade hon det....Det blir typ inga många steg i stegräknaren idag men vem bryr sig om det en sån här trist o tråkgi dag?!??

Nu om nåt längtar man till semestern! Jobbar sista dagen för denna veckan idag ochs en är det nästa veckas jobba kvar......sen är det nästintill take off...

Ikväll får jag lite försmak på rutten till Arlanda iaf. Ska skjutsa Anna o hennes boyfriend till ARN. OCh på söndag ska jag hämta dom...

***

Men titta...vad händer?? Olen försöker bryta sig fram mellan molnen...kan det möjligtvis finnas hopp om en vacker dag även idag?
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?