VAB igen

Idag är jag hemma för vård av barn igen. Nu är det Linsu som är sjuk. Han har feber och jätteont i halsen. Tror att vi kanske får gå till läkaren med honom om det fortsätter då han ju haft ont i ngåra dagar nu men inte haft feber tidigare...Nåja, vi får se hur det utvecklas....

I måndags var jag ju hemma med Lova som haft feber. BAra itne jag blir smittad så.....har ingen lust o bli sjuk igen! Var ju inte så länge sen som jag var sjuk ju.

Och iom att jag är hemma blir det ingen vägning hos vv idag. Lika rba det ifs, hade npog fått ett plus i protokollet annars! OCh det villa mnn ju itne så nu är det bara att ta nya tag och köra vidare och sikta på minujs till nästa vecka. Jag hade ju tänkt att jag iaf skulle fixa 57 kg innan vi åker på semester....har dryga 3 veckor på mig att fixa det...

Jag vet ju att jag kan om jag vill... det gäller bara att vara hård o inte sväva ut för mycket på helgen....

Idag kanske man skulle ta och träna lite med WII-plattan...det var ju faktiskt väldigt länge sen....


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?