Resfeber

Ja nu börjar Kina-resan närma sig och jag börjar bli rikgit nervös. Egentligen förstår jag inte varför, jag borde ju vara rätt resvan...Men det är alltid pirrigt innan man väl är på väg. MAn är nervös för att det ska hända nåt på vägen till Arlanda, man kanske har glömt nåt vikigt hemma etc etc...
Nu åker jag ju dessutom själv medans resten av familjen stanna hemma och det är oxå ett moment som gör att det blir mer nervöst. Man har inte kontroll över situationen....Men men jag vet ju att barnen har det bra hemma med sin far.
Just nu är dom iväg med farmor o farfar till Trosa på släktträffen som blev inställd igår men flyttades till idag istället. Själv kan jag ju då inte vara med eftersom jag ju ska till Arlanda snart....Så jag har vinkat av barnen och gråtit en kvätt....man kommer ju sakna dom små liven...
Resväskan är packad och jag är redo att åka......1,5 timme kvar då...
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?