Gaah vad tiden rusar....

Jag insåg i veckan att det går lite väl fort ibland......I onsdags var jag ner till hyresgästlokalen en sväng då vi hade bestämt att det skulle hållas disco för barnen idag fredag, men vi har ställt ind et eftersom några är sjuka. Först pratade vi om att lfytta fram det 2 veckor vilket jag tyclte var helt ok...tills jag insåg att varken jag eller barnen är hemma då. För min del spelar det ju knappast nån roll men barnen vill ju gärna vara med. Jag o Putte ska på kryssning och barnen ska till farmor o farfar....
Så vi flyttade på discot till 18e mars istället. :D

För övrigt så har ju februari oxå bara flugit förbi. OCh det har hänt en hel del både privat och på jobbet. Melodifestivalen är ju i fuyll gång och lördagkvällarna således bokade. :D Sen hann jag ju med kryssning förra helgen oxå, vilket var otroligt roligt!
Och på jobbet har det höänt saker. Malin slutade ju hos oss redan i januari och jag har blivit befordrad till säljledare/butiksansvarig. Det innebar ju mer ansvar och det är kul med nya utmaningar...o det skadar ju inte med lite mer lön heller...:D


OCh nu är det visst dags att dra iväg till jobbet igen...:D
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?