Gott Nytt År!

Ett nytt år är det sannerligen och vi startar den utan internet hemma. Vi ska byta till Telia och övergången blev inte så smidig som man hoppats....inte helt oväntat dock! Som tur är har jag min Iphone som man ju kan koppla till datorn. :)

Så det blir ett inlägg nu med lite dittan o dattan.

Nyåret firade vi ju på Cinderella. Jag jobbade lite innan och i början på resan. Jag såg till att våra ca 270 passagerare kom ombord och så spg jag till att alla ahde det bra på båten. Efter maten var jag mer eller midnre ledig, skulle bara försöka fixa till en hyttincident. Sen kunde vi oxå fira in det nya året med familjen. Fyrverkerierna såg vi fr första parkett ute på däck! Det var riktigt häftigt!

När vi äl kommithem skulle jag sen jobba på söndagen och måndagen och var återigen ledig. HAde tagit ut föräldraledigt för att kunna följa med Linus innebandylag och heja på dom i Sthlm Winter Games. Nu kunde ju Linus inte spela pga sin skada i fingret men han var ändå med och satt på bänken. På tisdagen vann laget sina två matcher överlägset. På onsdagen blev det två förluster, dock inte helt överlägsna. Första matchen låg dom under med 5-0 efter första perioden men tog igen 2 mål i den andra och matchen slutade 5-2. Den adnra matchen var superjämn. Det ena laget gjorde mål coh våra killar gjorde mål efteråt...det var mer eller mindre jämt hela tiden, men tills lut fick det andra laget in ett vinnande mål coh våra killar hann itne kvittera. Det var hur som helts en kanonbra match och påpekas kan att sist dessa två lag träffades så förlorade våra killar med 11-0 eller nåt liknande.....

Igår var då hela familjen ledig (det var ju trots allt en röd dag). OCh jag passade påa tt bli ordentligt sjuk. Har ju ahft en förkyning i kroppen en längre tid nu som inte riktigt velat bryta ut men igår small det! Jag snorade och nös om vartannat och var helt sänkt. Är ff inte helt OK idag så jag tar det väldigt lugnt. Imorgon kanske jag orkar följa med barnen och klippa sig nere på stan....
Planen var att vi skulle ha gjort det idag men jag orkar inte helt enkelt....

Det var en liten uppdatering just nu......
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?