Badat idag!!!

Japp, idag har jag och barnen varit iväg till stranden. Maken hade jätteont i huvudet och ville inte följa med men jag tyckte det var alldeles för varmt för att inte åka nånstans...Förra helgen var vi bara hemmvid även om vädret var kanonn då oxå och man vill ju passa på att njuta av stranden när man kan.....sommaren är trots allt inte alltför lång......SÅ sagt o gjort, vi åkte till Farstanäs och badade. Det som ju oxå var bra var att Sami o Ninni, Monica o Kenneth oxå var där med barnen så man fick lite sällskap. Nyss hemkommen är man och vi har fått i oss ltie middag och jag sitter här o softar lite. Ska nog ta mig ett glas rosé snart....

Annars går tiden fort fort känns det som. Vi har haft lite sjukdomar på jobbet så vissa dagar har vi fått jobba arslet av oss! Och när vi väl var alla på plats så var det aslugnt! Är det inte typsikt om nåt!??

Nu är det 3 veckor kvar innan jag änligen får åka iväg til Gbg. Den 1a juli ska ju jag och Kaffe äntra Ullevi och se Iron Maiden!! Ska bli såååå roligit!!





Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?