Dagen före...

vägning....VV-vägning! Förut har jag inte varit så himla förväntansfull men min förhoppning är att jag imorgon officiellt är i mål! Vägning dessutom 2 dagar tidigare än normlat på en vecka. En tisdag! Det i sin tur har gjort att jag verkligen skött mig i helgen! Jag har inte ätit chips, inget godis, inget vin. Det enda jag eg "syndat" med är lite extra nötter i lördags till filmen jag hyrde när vi eg skulle ha gått på bio då vi lyckades fixa barnvakt. BArnen var hos farmor o farfar och vi satt hemma och såg film istället. Eller jag såg iaf...... :)

OCh nu sitter jag här o slösurfar, tittar på tv, bloggar och har dessutom beställt 2 böcker. :D Behöver bra läsning till de lata semesterdagarna som närmar sig.....

MAken sitter brevid och letar efter kläder på ellos......lägger i varukorgen, svör lite, rensar, lägger dit lite nytt,....rensar....Det brukar sluta med att han inte beställer nåt.....får väl se hur det blir denna gången :D
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?