Lillördag

Idag är det lillördag.... Förr i tiden var lillördag en viktig dag. Man hade kommit halvvägs genom veckan och gick iväg med poalrna och tog en öl eller två...Nu säger mna rätt o slätt onsdag och den där ölen sparar man kanske till helgen....hemma, utan polarna.....Med en familj med i bilden blir ju livet lite annorlunda. :D Inte för att jag klagar! Visst kan man sakna tiden ibland då man bara kunde gå iväg och träffa kompisarna huxflux. Nu behöver man ju planera mer. Men jag skulle inte vilja byta bort min familj. De är det viktigaste i mitt liv så klart!

Hur som helst, halva veckan har snart gått och tiden bara rusar.....Har mycket att göra på jobbet vilket är så klart roligt men oxå väldans tröttande. 2 dagar kvar att jobba innan det är helg och ett par dagar ledigt....

Har dock en del inplanerat även i helgen....På lördag är det LT Cup superfinalen där Några i Linus klass ska spela, bla Linus själv. :D Jag och Monika har lovat att finnas där för killarna eftersomd et är efter skoltid. Klart killarna ska vara med o splea när dom ändå gått till final! På söndag ska Lova på kalas, men det är det enda inplanerade då....Hoppas på bra väder så jag kan komma iväg o promenera lite!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?