Spänning på hög nivå!

Dagen idag har tillbringats i Löthallen i Solna, där årets Zone-cup gick av stapeln. Sista sammandraget som Linus inte fick spela. Ny läkartid om en vecka och sen hoppas vi på klartecken för spel.....

Killarna vann 2 av 3 matcher, mellan-matchen slutade eg oavgjort, men sista målet var enligt "domaren" inte ett mål, då det gjordes när slutsignalen gick och Telge var 6 spleare på plan (målvakten hade gått in för byte o in kom en utespelare ist)... NÅja, bara gilla läget...

Sen hann vi precis hem till hockeyn. Sista omg i grundspelet och tabellen är otroligt jämn i botten. Det är 5 lag som slåss om sista slutspelsplatsen. Putte är på hockey på Axa sportscenter med sin kompis, Linus är oxå där med sin kompis och jag o Lova sitter hemma och ser på hockey på tv´n. Där visas nämligen den viktiga matchen som intresserar mig, AIK-Modo!

Sen börjar ju andra chansen på mello oxå om en timme, så det blir att kolla paralellt.....MEn faktiskt så måste jag säga att hockeyn är viktigare idag. VEm som går till andra chansen får man ju ändå reda på....

Så här sitter jag och dricker ett glas vin, äter lite godis och hejar på AIK!!
Postat av: .:Sabina:.
2011-03-05 / 19:37:22

Hejja MoDo!!!

Postat av: Yvonne
URL: http://nedmeditrim.blogspot.com 2011-03-06 / 08:32:58

Hallå Heidi!

Jag såg på FB att du bloggar och då måste jag ju kolla. Jag har precis startat en viktblogg, men ännu inte börjat köra. Vi kan ju stötta varann... NÄR jag kommer till S-tälje ska jag ta med stavarna, så kan vi gå en sväng istället för att käka korv och makaroner eller tacos, som vi brukar...! Vi ses, förhoppningsvis snart! Massa kramar till hela familjen.

Yvonne

Postat av: Yvonne
URL: http://nedmeditrim.blogspot.com 2011-03-06 / 08:35:12

Och du, förresten, GRATTIS så jättemycket till din prestation med att nå normalvikt! Jag kommer att följa din blogg, förstås. ;-)

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?