Jullov

Nu har vi då äntligen lite jullov. Linus hade skolavslutning igår och ettorna hade en liten dans som de visade upp, även 6-åringarna dansade. Jag var kvar under skolavslutningen coh fick rusa till jobbet sedan, ca 20 min försenad. Inte för att det gjorde så mycket, vi har haft det superduperlugnt på jobbet.

Efter jobbet var det dasg för sistaminuteninköpen. Var o köpte de sista julklapparna, bla den där mystiska 50-kronorsgrejen vi ska ha med oss på julafton. :) Och jag tänker inte berätta vad det är för nåt. HAhaa!!

Motionen har legat på hyllan den senaste tiden. På Lnazarote vart det ju iaf lite lite men sen ajg kom hem så har ajg endast gått till jobbet, vissa dagar även hem. Däremot har det slunkit ner ett o annat istället. VAr så nöjd med resan då vi ju ändå var borta i 2 veckor och ajg åt och drack utan o tänka på vad jag stoppade i mig och hade endast gått upp 1,4 kg. Den senaste veckan har jag gått upp 1 helt kilo!! Det har varit en hel del choklad som vi har på jobbet som man ätit av. Pepparkakorna ska vi inte ens tala om. Sen var iv ut och åt middag som Viking Line bjöd oss på i tisdags, det var en 3-rätters o 2 glas vin. Och i torsdags var vi o åt julbord. Ska jag fortsätta...? =)

Jaja, nu tänker jag inte bry mig under julen så får jag ta nya ordentliga tag efter nyår!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?