Taxfreen beställd

NU känns det att vår utlandssemester närmar sig. Var inne på sidan för taxfreen igår och betällde lite varor för både ut och hemresan...På utresan blir det lite solkrämer, godis och pyssel för barnen. På hemresan snus, godis igen och så en baginbox-vin till mig. :) Får nog ta en sista titta idag igen inann jag bestämmer mgi helt.... HAr dessutom beställt ett första hjälpen kit, bra o ha ju. Kanske ska kolla i skåpet hemma först så vi inte har en sån redan... onödigt ju o ha fler....

Idag blir det att tvätta ltie kläder oxå. SÅ man har allt rent som man vill ha med sig! :) OCh resväskan ska jag nog börja packa oxå..... sommarkläder behöver man ju inte här hemma längre direkt....

Igår ringde jag iaf och ändrade vår tid för parkeringen. Det har ju visat sig att flygtiden är ändrad. Det hade inte jag märkt alls, utan det var Emma som berättade det. Hon och Fredrika ska ju följa emd första veckan och flyger med samma flyg så klart dit. Flyget är ändrat från 05.35 till 09.05! Det är ju en stor skillnad! Och så mycket skönare och få sova lite längre o inte behvöa åka mitt i natten hemifrån....

Postat av: Mika
URL: http://www.mika83.blogg.se 2007-11-25 / 19:27:48

Hur är det med Linus mage??

Är inte ett dugg avundsjuk på er som åker snart!!
kram kram

Postat av: Flinken
URL: http://tvillingmamman.blogg.se 2007-11-28 / 14:33:17

Härligt att snart få åka på resa till solen.. E så avis =)
Hoppas ni får en bra resa o att ni e friska nu tills ni ska åka.

Kram Från blivande 30 åringen Eva

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?