Tiden går sååå fort!

Känns som jag inte hinner med. Tiden sen mitt förra inlägg har bara rusat förbi. Helgen var bra, jag var ledig från jobbet fre,lör o sön men hade likförbannat mycket att göra. Fredag var jag äntligen iväg och klippte Lova, det tog en månads övertalning! Men nu ser det mycket finare ut och blir inte tovigt lika lätt.

image93

Så här fin var hon efteråt! Med en lila stjärna i håret. :)

Efter det sprang vi lite ärenden på stan och sen åkte vi till Högmohöjden där jag skulle hjälpa till och fixa iordning lokalen för kvällens middag som anordnades för dagis-fröknarna. Dagen gick fort, jäktade hem och gjorde mig iordning och iväg igen. Middagen/festen blev lyckad och vi hade så kul!

Dagen efter var jag lite seg, men trots det orkade jag och barnen åka iväg till Lina, hem till Anette med fam för att se på Melodifestivalens andra chans. Putte var inte med, han stannade hemma eftersom han först o främst inte gillar mello o för det andr faktisit var sjuk.

Andra chansen gick inte riktigt som vi ville, men var ändå helt OK. Nordman gick till final och det är jag sååå nöjd med! Den låten var faktiskt (och är ff så klart) mycket bättre än Carolas o Andreas låt var. Alla trodde jua tt de skulle ta sig till finalen självklart men man ska inte alltid vara så säker...MIn andra favorti för kvällen, E-type m Poodles gick tyvärr itne vidare. IStället blev det ännu en tråkig ballad..... Inget illa om Sibel eg, hon sjunger jättebra, men jag säger det igen (har ju sagt det förr) JAG VILL INTE HA BALLADeR I GLOBEN!!! Nåja, nu är det bara 2 st i finalen men ändå....

Söndag då? Då hade jag Lingon & Blåbärsparty hemma och det  gick bra. Putte orkade tack o lov sitta upprätt så han gömde sig i köket medans vi tittade på kläder. :)

Nu har snart den här veckan passerat oxå. Putte har idag jobbat första dagen efter att han blev sjuk. Verkar dock mycket piggare nu så det är ju skönt.
Kaffe, min käre svåger, ligger hemma och har hög feber och är förkyld..... Vi ska ju vara på Globen på lördag!! Hallå, se till och bli frisk nu!! Jag har bestämt att jag inte tänker blir sjuk, inte före söndag iaf. :)
Anette har det inte lätt hon heller. Hon har tillbringat sin senaste tid på Astrid Lindgren sjukhus med sin yngsta dotter som är jättesjuk. De hittade till slut (efter många om o men) vad som var fel på lilltösen, en brusten blindtarm. Så hon behvöer oxå lite avkoppling på lördag. Bara hoppas dottern mår bättre då så mamman kan koppla av ordentligt!

Så vardet med det.... NU ska jag lägga mig och sova! God natt!! *måste bara lyssna på Nordmans låt en gång till...*

Postat av: Mika
URL: http://mika83.blogg.se 2008-03-14 / 16:23:19

Så du kom iväg till festen på högmohöjden iaf!
Va skoj!
Var ni många?
kram kram

Postat av: Monica
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/ 2008-03-16 / 13:57:29

Jag är SÅ nyfiken på hur du hade det i går i globen?
Hur var det?

Berätta berätta...

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?