She´s alive!!

Jodå, jag lever än och har inte krockat eller kört ihjäl någon..:)

Det är urkul att köra kan jag ju meddela, även fast jag inte varit ute i trafiken sååå mycket. 4 dubbelkörlektioner har jag avklarat på körskolan och har fått köra lite i trafiken oxå. Kul o pirrigt.

Igår var jag även ute i Vagnhärad och hälsade på min käre vän Anna. Lova var med och fick leka med Amanda medans jag och Anna var iväg o körde lite bil. Eller ja, jag körde och hon satt brevid. :) Först fick jag prova på att starta och lära mig mer om den där kopplingen och hur man hittar dragläge.....Hennes bil är dessutom en diesel-bil så det är lite annorlunda med  starten med den än i bilen jag kört med på körskolan. Men efter några hostiga starter så gick det riktigt bra. Var tom ute och körde på vägen en bra bit mot Gnesta. Hur kul som helst! Det ska vi göra om igen!

Borde ta och plugga lite mer teori igen, trist men ett måste ju.





 

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?