Nytt schema

Vi har fått nytt schema igen på jobbet som kommer att gälla from 9 mars, då Annelie slutar hos oss. Helt OK schema för min del tycker jag själv. Det är ett 6-veckors rullande schema. Det enda trista med det just nu eg är att vi börjar på v 3 som innebär att jag ska jobba helg den veckan. Och det hade eg inte gjort nåt, men denna helg infaller på den 14-15 mars, då  jag ju absolut inte vill jobba. Ska ju till Sthlm på melodifestivalen och vill inte jobba dagen efter då jag ju har planer att gå ut efteråt.... Det är i stort sett den enda helgen jag sagt att jag inte vill jobba. Efter mycket trixande och fixande så har vi lyckats göra så att jag byter helg jobb med Malin, som då alltså tar min helg och jag får ta hennes helg. Den infaller då på helgen efter...då jag hade velat åka till Västerås för att gå på Sabinas 40-årsfest! Nu måste jag tacka nej till det.....Och det som känns mest surt med det är att hon faktiskt flyttade på festen för att jag skulle kunna komma på den. Hon hede först tänkt ha fest den 14e mars..... Nu känner jag mig som värsta svikaren som inte kommer......Förl¨åt Sabina! Vi får fira dig ordentligt på mello helt  enkelt.....

En som dock är nöjd  är ju käre maken....han vill ju inte att jag skulle åka till Västerås öht....surt hur som helst!!

Postat av: Åsa (Valerina)
URL: http://valerina.wordpress.com 2009-02-27 / 22:10:31

Men,,,varför ville han inte att du skulle åka till Södertälje?

Vad trist att du inte kan gå på Sabinas fest :(

Kram

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?