Disney On Ice

Då har jag och Lova haft en riktig tjejdag idag. Vi gick upp kl 8 för att äta frukost och klä på oss varmt. Kl nio gick vi hemifrån till pendeltåget som skulle ta oss till Stockholm. I Sthlm bytte vi till tunnelbana och väl framme rusade vi in på Globen då Lova behövde gå på toa.

Vi försåg oss med popcorn och cola och så satte vi oss vid våra platser. Strax efter kom oxå Sabina med familj och nu var hela gänget samlat. Jag ahde lyckats fixa biljetter precis brevid Sabina m familj som tur är. Föreställningen var nog mer än 2 timmar lång inkl paus. Lova var så dutkig och satt still hela tiden. Hon var väldigt faschinerad av vad som hände på isen. Fick inga bra bilder med min kamera tyvärr men några små filmsnuttar iaf. Så man har nåt att minnas dagen med.

Efteråt gick vi in i Globen City för att hitta nånstans att äta lunch. Vi hittade till slut ett litet ställe där det bla fanns pannkakor till barnen och jag valde att äta fetaos/spenatpaj. Efter lunchen var det dags att besöka toaletten igen inan vi skulle börja färden hem. Vi var åter hemma strax efter fem.

Postat av: Monica
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/ 2009-01-05 / 14:17:55

Åh har ni sett på disney on ice. Vad tyckte du om det?

Sambon, sonen och dottern fick följa med hans syster i dag på det. Lite hux flux så där. (Läs min blogg)



Ha det bra!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?