Körslaget igen då

Då var det slut för denna omgången och vinnare blev Team Chulle....jag menar Team Hanna från Bollnäs!! :)
Eftersom MAgnus åkte ur förra veckan ville jag då gärna heja på Team Hanna, mycket pga att Chulle var med så klart. Tänkte ändå att jag röstar inte ifall ajg eg inte tycker att hennes kör är bäst ikväll. Linus och Lova ville rsäta var sin gång men dom röstade ju på olika team så deras räster vägde ju liksom lika mycket från vår familj då ju. Men sen när Team Erik och Team Hanna hade kört sista låten, den som båda fick göra, så var jag såld. Fick gåshud när jag hörde Team Hanna sjunga låten!!  Förhoppningsvis kommer låten snart till youtube, då ska jag lägga upp den här. :)

Lova var minst lika glad som jag när det var kalrt vilket team som vann. Hon skrek ut ett glädjetjut och ställde sig upp på soffan och hoppade upp o ner!! Synd att man inte förevigade det!

Postat av: Åse
URL: http://didriksson.wordpress.com 2009-01-31 / 23:10:15

Jag har hållit på Team Hanna från första början så jag är helnöjd!



Deras version av den sista låten var helt klart MYCKET bättre än team Eriks version. Där vann de!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?