Trött tröttare tröttast!?!!

Idag känner jag mig supertrött. Hade såna problem och somna igår kväll, var inte ett dugg trött när jag gick o la mig strax efter elva. Men var  desto tröttare när klockan ringde imrose kl 07.30. Tryckte på snooze o sov vidare. Klockan ringde igen 9 mnuter senare och då insåg jag att det inte fanns nåt alternativ....bara pallra sig upp. Jobbet kallar....

Kommer ut i köket och ser att det är 10 minus grader ute!! Brrr!!! Vill inte ut, vill krypa ner under täcket och somna om.....

Men som sagt, bara att bita ihop......

Gick raskt till jobbet och det gick ju, fast det var kallt! Väl på jobbet var Jenny dålig och jag tyckte hon skulle gå hem och krya på sig....så idag har det bara varit jag o Malin som jobbat. O så Pooltjejerna så klart. Men det gick faktiskt riktigt bra och dagen bara flög förbi. Dock är man trött i huvudet nu istället.....

Trött var alltså ordet för idag....:)

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?