Trötta barn?? NOT!

Mina kära barn har ju vänt på dygnet mer eller mindre och är gärna vakna lääääänge. Jag sa häromdagen att det är dags att börja lägga sig i tid igen, skolan börjar ju faktiskt för Linus nästa vecka och sen en vecka senare är det dags för Lova att gå till dagis oxå. Nu ligger dom i sängen och skrattar och skojar....Dom kom upp för ett tag sen och frågade om dom fick vara uppe lite till....försöka går ju! Nixpix var ordet! Jag fattar itne att dom orkar! Ändå gick dom upp när jag gick till jobbet imorse. Lova vaknade redan före åtta, Linus vid halv nio......

Men vänta......det blev tyst därinne.....Kanske kanske dom äntligen somnade 1 timme o 15 minuter senare.........???
Postat av: Kim
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2009-01-07 / 23:19:46

Jag kan gärna fixa din blogg hur vill du ha det? några speciella bilder? färg och sådant?

eller ska jag fixa själv? ge mig bara lite att jobba med. typ vad du inte vill ha. om du vill ha ljust eller mörkt. :)

Postat av: Karin
2009-01-08 / 21:49:12

Kul att LÄSA din blogg. Jag är inte mycket för att skriva men jag gillar bilder så du får följa resor istället. Det vore jättekul att ses:) många kramar Karin

Postat av: Åsa (Valerina)
URL: http://valerina.wordpress.com 2009-01-09 / 21:42:09

Våra barn har också vänt på dygnet nu när vi varit lediga över jul. Det är svårt att vända tillbaka i förväg tycker jag,,,här blir det mer brutal trötthet första dagen man väcker dem, tidigt i säng den dagen, lite trätthet dagen efter, men sen är man ju i fas igen :D

Kram

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?