Ett steg närmare Thailand

JA, då var en viktig del avklarad, nämligen vaccinationen. JAg har ju redan fullgott vaccin eftersom jag ju varit i Thailand tidigare på studieresa och fick redan då fylla på mitt vaccin. Linus o Putte tog sin påfyllnadsvaccin i onsdags o har nu oxå ett skydd i minst 25 år framåt. Lova fick sin första spruta och får fylla på med en ny nästa år. Jag trodde ju först att Putte o Linus oxå skulle behöva ta en ny nästa år eftesom vi ju tog den första sprutan 2004 när vi var till Dominikanska Republiken. Men tydligen så har de ändå ett bra skydd nu i 25 år framåt. :) Kanon ju! Lova var ju för liten då 2004 och fick inte ta det då, därför är det hennes första nu. 

Det verkar även vara grönt ljus från skolan. :D Jag var på utvecklingssamtal med Linus igår och då passade jag på att fråga när man kan ansöka om ledigt till hösten. Det kunde vi göra redan nu om vi ville och så sa fröken oxå att det ju faktiskt är en skola i sig att resa, att få uppleva andra kulturer o språk. Härligt att det finns flk som tänker som jag. Livserfarenhet är aldrig fel!!

För övrigt så är Linus väldigt duktig i skolan, sköter sig, kommer i tid och lyssnar för det mesta på fröken. Det är min kille det!!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?