4 dgr kvar....

Aah så skönt! Om 4 dgr åker vi till varmare breddgrader! Vad jag längtar. Här vankas det snö men det gör inget! Jag ska ju få njuta av 30 graders värme och SOL!

Idag ska jag jobba till kl 19. Det r företagsmässa här i SÖdertöälje idag och vi ska ställa ut. Först sak jag gå o jobba i butiken i två timmar för att hjälpa under luncherna. Sen mässan, vilket  blir roligt. Lite annat o göra än det gamla vanliga. Imrogon blri oxå en kort dag, jobbar bara till kl 13. Sen ska jag på utvecklingssamtal med Linus o hans fröken. Och sen är jag LEDIG!!!


Sen är det bara det roliga kvar. Tvätta (ifs inte så kul men ett måste) packa och så Anette o Andrés bröllop på lördag. Sen ska barnen på teater med farmor på söndag och sen åker vi!!

Men nu...jobbet.....


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?