Väntar....

nu sitter vi bara och väntar på att klockan ska gå fort så vi kan sätta oss i bilen och styra kosan mot Arlanda. Jag har packat klart, och jag tror att jag har fått med mig allt. Och har jag inte det så får vi väl köpa saker där. :)

Passen, biljetterna, pengar och visa-kort är med, resten går att köpa om det skulle vara så....

Idag är det oxå fars dag så jag vill passa på att gratulera min egen far (ifall du läser här) och så klart svärfar!! Grattis grattis!! Och grattis pappa Patrick så klart!!!

Nu kommer det mest troligt bli bloggtorka ett tag, ifs så har vi med en dator men det är inte direkt så att jag prioriterar internet när vi är bortresta....

Ha det så bra här hemma så syns vi igen om ett par veckor!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?