Höstmörker

Usch o fy, det är mörkt o kallt ute nu! Hösten kan var aen riktigt vacker årstid men tillhör definitivt inte mina favoritårstider...Nu när vi dessutom bytt till vintertid så blir det mörkt så himla tidigt! Tur att man har resan inplanerad så man vet att man får ett avbrott i allt detta mörker! 1,5 vecka kvar! Sen får man uppleva lite värme och sol igen! Can´t wait!

Dagarna fram tills dess är rätt fullbokade så tiden lär gå fort. Först o främst så jobbar jag tom torsdag nästa vecka. På söndag efter jobbet ska vi till svärisarna på middag. Sen ska jag på jobbmöte i Sthlm på tisdag, ska vara på mässa på onsdag, torsdag jobbar jag kort dag och ska sen på utvecklingssamtal med Linus fröken. Fredag är jag ledig och då måste jag packa (om jag inte gjorpt det redan innan). På lördag är det bröllop och alltinför det som jag lovat hjälpa Anette med. Och sen på söndag ska barnen iväg på teater emd afrmor och sen på kvällen åker vi.....

Nu är det dock NU och jag måste hitta på nåt att äta till middag.....Får nog bli fiskpinnar.....eller nåt....

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?