En het kamin

Det var våran lilla Lova det inatt. Hon kom på natten och ville sova hos oss...Varm som bara den var hon så jag tog tempen på henne och det visade sig att hon hade 39,7 graders feber! Och så klagade hon på huvudvärk. Det var bara att pallra sig upp o ge henne alvedon. Till slut somnade hon om tack o lov och även jag till slut. Men trött är man idag.

Lova har haft feber hela dagen, ligger mellan 38 o dryga 39 hela tiden. Så det blir till att VABa igen imorgon. Fast det blir Putte som tar morgondagen iaf. SJälv har jag lite grejer på G på jobbet så det är br aom ajg är där. Vi ska fotas för en annons inför lördagen och så ska jag o Susanne ha genomgång med Sara om hur man jobbar med grupper etc. Det blir nämligen jag och Susanne som tar över efter Sara när hon går på mammaledighet. Ska bli spännande och roligt med lite nya arbetsuppgifter efter dryga 9 år. :) Jag och Susanne ska även få gå en Travelize kurs i Göteborg i 2 dgr inom kort, för att kunna lägga upp resor i vårt nya bokningssystem.

Det var planer inför kommande vecka det. Idag har jag passat på att gå igenom kläder etc inför vintern. Kollat vad som finns och vad som ev behöver köpas till. Och fixat iordning annonser till Tradera. Dessa läggs upp senare ikväll tänkte jag.

Postat av: Åsa (Valerina)
2009-09-21 / 08:36:55

Spännande med lite nya arbetsuppgifter :)

Hoppas Lova kryar på sig snabbt.

Kram

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?