Sköna lördag!

Hur skönt är det inte att bara slappa en lördag när det är grått o eländigt ute och veckan på jobbet har varit....kaotisk!? Verkligen härligt skönt! Idag har jag inte gjort mycket av värde. Jag åt frukost till sällskap av datorn, vi blev utan LT idag igen....(3e gången denna månad). Sen ville Lova spela på datorn så hon spelade och jag läste en stund. Tänkte en flyktig tanke på stavpromenad, men efter en blick ut (det spöregnade) så struntade jag i min ide att gå ut o gå....Visst hade jag eg behövt det men nu blev det inte så.

Bestämde mig för ett skötn bad istället! Med min bok som sällskap! Rogivande och avslappnande, javisst!! Just vad man behöver efter en hektiskt vecka! Nu sitter jag här och laddar inför middag ikväll på restaurang! Oxå nåt man får göra ibland för att skämma bort sig själv! :D  Och ladda batterierna inför morgondagen...

Då är det dags! Vår stora grupp på ca 1300 pax ska komma iväg med Cinderella förhoppningsvis utan en massa missöden... Vi sköter ju incheckningen och sen ska jag o Susanne åka med och finnas på plats ifall nåt skulle vara fel... och förhoppningsvis är allt OK o då kan vi slappna av äntligen! Ett stor projekt är nära sitt mål! Då kanske man kan sova en ordentlig natt igen utan att vakna med en massa kosntiga ideer o grejer man ska försöka komma ihåg...
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?