Ett år äldre...

o visare?? Nja det vete f*n....:)

Men hur som helst så firades jag här hemma med lite släkt. Gittan o Berndt var här på kvällen. Även Kim kom utna Henkan som jobbade. Och så kom även Sami. Vi fikade med ltie kaffe o kakor o nån baileys blev det oxå. Mysigt och trevligt. Jag fick ltie trevliga presenter oxå. 2 böcker, blommor, presentkort och vin.



Maken hade problem och komma påv ad han skulle köpa till mig så jag sa att kunde nog tänka ut nåt....och har kommit fram till att jg ska fixa naglarna. :D Det får bli min present!

På söndag fortsätter firandet då Anette kommer med familj...tror jag iaf.
Postat av: Tant Kim | Design
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2010-08-20 / 18:23:21

Självklart, ny design fick du i b-gift också. ;) Något jag kan och är duktig på iallafall. ;)

Kramar

Postat av: Heidi
URL: http://heidin72.blogg.se/ 2010-08-20 / 18:58:52

TAck o bock snälla rara! U rock!!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?