På G igen!

Kom ju på att jag skulle skirva om ltie träning oxå. Igår kom jag då äntligen iväg till gymet efter en paus....ja semestern var ju emellan vilket ju ifs inte är skäl nog att vara borta från gymet men jag har ju inte heller varit hemma...och itne så värst motiverad heller.

Men lite promenader har jag ju gått iaf o det är ju alltid nåt. Men sen igår då kom jag iväg. Hade redan på morgonen bestämt att jag skulle träna så jagpackade väskan. Siktet var spinning men den börjar inte förrens 18.45 och jag slutar jobba kl 17.30 på måndagar så det var drygt en timme som skulle slås ihjäl....hade tänkt ev styrketräna innan men såg på schemat att det skulle vara corexpress kl 18.00 så det gick jag på! Fy fabian vilket jobbigt pass det eg är men bra träning så klart.....Men jag klarade mig igenom passet och vilade i en kvart tills det var dags o spinna! O vilket mottagande man fick! Linda som håller i träninge kom fram till mig och gav mig en kram o välkomnade mig tillbaka! Det om nåt gör att man blir peppad att köra hårt och så klart komma tillbaks!

Jag har nog världens bästa gym och gyminstruktörer!!

Spinningen klarade jag av mer eller mindre hela passet som man skulle (fick sättä mig ner vid ett tillfälle...) och jag blev peppad och köra nästa måndag igen!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?