Jag är på G

Jag känner att det spritter i kroppen, vill iväg och träna igen. Var på gymet i måndags och skrev på nytt avtal för ett år framåt. Beslutet är taget. Men nu gälelr det oxå att anävnda kortet väl, få valuta för pengarna. OCh jag har beslutat att måndagar är en bra träningsdag. Då slutar jag jobba kl 17.30 och då passar jag på att gå till gymet direkt efteråt. OCh så gjorde jag i måndags. Körde 30 min crosstrainer och 20 min styrka. Måste lixom få upp flåset igen.

Igår var det fettisdagen och det firades så klart med en semla. Jag hade redan bestämt att på fettisdagen blir det en semla. Och så var det. Jag köpte semor på Roffes på vg till jobbet, i min mening de godaste semlorna som finns! I söndags bakade jag glutenfria bullar till Putte så han oxå skulle få lite semlor. Jag kan vara snäll ibland jag med...:D



Blev det nån semla för dig igår!?
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?