Viktväktarna

Jahapp, då har en ny era i mitt liv börjat igen! Jag har gått o blivit medlem hos viktväktarna! Nu ska de sista kilona väck på allvar! Jag vet ju att VV funkar gick ju ner massor med VV innan jag blev gravid med Lova. Nu har de dessutom fixat ett nytt program som har tagit dem ca 5 år att forska fram och det verkar väldigt intressant. Blev inspirerad då fler o fler från vikt-snacket på Allt för föräldrar blivit medlemmar.

Fördelen jag ser hos VV är att inget är förbjudet, att man faktiskt får äta av allt men man får ju så klart tänka till vad som lönar sig. Det är klart jag kan äta pommes om jag vill men jag får ju betydligt mycket mer potatis till samma propointsvärde...

Så nu ska jag på allvar faktiskt nå min målvikt i år! SÅ är det och så får det bli!


Veckan börjar dock inte så idealiskt......ska på fest på söndag....:) får försöka hålla mig till mina propoints och veckobonusen.

Nåja, jag ser oxå första veckan som en inlärningsvecka! Spännadne ska det bli hur som helst!

Nu hoppas jag bara att den här eländiga förkylningen släpper så jag kan börja träna på allvar!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?